Ciekawe historie, zagadki, akcja, przepiękne aktorki, niesamowity klimat dawnych lat, no i przede wszystkim pełen uroku i charyzmy Roger. A wszystko to okraszone niezapomnianym i wpadającym od razu w ucho motywem muzycznym rozpoczynającym każdy odcinek - - po prostu znakomity i legendarny już serial, jeden z moich...
Tak jak napisałem uwielbiam ten serial ze wspaniałą rolą Rogera Moore`a. Ciekawe fabuły odcinków (polecam czarno-białe) główni złoczyńcy (zazwyczaj dżentelmeni z wyższych sfer) i rewelacyjny klimat. Mimo że serial ten w niektórych momentach kuleje (kiepska scenografia, bardziej luźna atmosfera w kolorowej serii) to ja...
więcejDzisiejsza kinematografia osiągnęła wysoki poziom - są efektowne strzelaniny, szybkie samochody
czy bardzo dobre efekty specjalne. Jest wysoki budżet. Jest doskonała technika nagrywania
sekwencji. Wreszcie jest możliwość filmowania w najróżniejszych zakątkach świata.
Całe szczęście, że są jednak perełki, które...
Pamietam go jeszcze z wczesnych lat 80-tych z TV. Cala rodzina, wraz z dziadkami i wujkami, czekalismy na kolejny odcinek w telewizyjnej 1-ce... Serial lecial takze jakis czas temu (ok 10lat) w TV Regionalnej. Teraz mam cala serie na DVD, czarno-biala i kolorowa, którą obejrzalem juz kilka razy. Ostatnio wrocilem do...
więcejPrzepraszam, że mój tekst jest dość chaotyczny, ale pisałem go pod wpływem chwili. Mam też nadzieję na jakąś ciekawą dyskusję dotyczącą serialu 'Święty'. Może ktoś ma jakieś fajne odczucia co do cyklu z Rogerem Moorem.
Strasznie się cieszę, że ten serial ma sporą grupkę fanów w Polsce :) Sam uwielbiam go od jakiś...
Czy może mi ktoś wyjaśnić dlaczego na początku każdego odcinka wszyscy zwracają się do Świętego per "sławny Simon Templar"? Ciekawi mnie geneza tej postaci... Niestety nie czytałem jeszcze książek Charterisa, a serial zacząłem oglądać niedawno i to od tych kolorowych odcinków, które można było kupić w dwóch zestawach...
więcejKiedyś lubiłem oglądać bo i polubiłem samego Rogera Moore. W sumie niezły serialik i nawet mi go brakuje bo dawno go nie było... zdaje się, że ostatnim razem leciał na RTL7 to też czasami zerkałem jak nie było nic innego do roboty.
1. Czarna Żmija
2. Allo Allo
3. Cienka Niebieska Linia
4. Święty
5. Latający Cyrk Month Phytona
6. Mr.Bean
7. Hotel Zaciesze
8. Co Ludzie Powiedzą
9. Benny Hill
10.Partnerzy