1. Dragged Across Concrete - 8,5
2. Brawl in Cell Block 99 - 8
3. Bone Tomahawk - 7,5
no wszystko mozna o nim powiedziec, ale nie, ze jest przecietny, przeciętny to masz widac schemat myslenia
Szanuję, że jesteś tak mało wymagający, ale to nie uprawnia do projektowania swoich opinii tak miałko i mówieniu jak ktoś ma oceniać.
a ja szanuje, ze ze swoją skomplikowaną niczym konstrukcja zapalki percepcja postrzegnia pewnych wzorcow w danym filmie narazasz sie na smiech ze strony czytajacych