Chodzi o najlepsze kreacje a nie o najlepszy filmy.
Dawajcie swoje propozycje.
Mój TOP 10:
1. Jordan Belfort - WILK Z WALL STREET
2. Arnie Grape - CO GRYZIE GILBERTA GRAPE'A
3. Howard Hughes - AVIATOR
4. Billy Costigan - INFILTRACJA
5. Teddy Daniels - WYSPA TAJEMNIC
6. Hugh Glass - ZJAWA
7. Calvin Candie - DJANGO
8. Frank - DROGA DO SZCZĘŚCIA
9. Danny Archer - KRWAWY DIAMENT
10. Jack Dawson - TITANIC
Btw, Widzieliście ogólnie jak wiele zagrał w swojej karierze ról biograficznych? (Przetrwać w Nowym Jorku, Aviator, Zjawa, Wilk z Wall Street, J.Edgar, Całkowite zaćmienie)
Nie uwzględniam Basketball Diaries, Aviatora, Niebianskiej plaży, J. Edgara, Body of Lies i Revolutionary Road bo nie pamiętam/nie widziałam.
1. Billy Costigan - Infiltracja
2. Jordan Belfort - Wilczek
3. Calvin Candy - Django
4. Arnie Grape
5. Arthur Rimbaud
6. Toby - Chłopięcy Świat
7. Danny Archer - Krwawy Diament
8. Teddy Daniels - Wyspa Tajemnic
9. Hugh Glass - Zjawa
10. Dom Cobb - incepcja
Dużo ludzi narzeka, że Leo nie zasłużył na Oscara za Zjawę, ale robiąc tę topkę, doszłam do wniosku, że to zupełnie inna rola od tych dotychczasowych i bardzo dobrze że właśnie w tym filmie tak a nie inaczej zagrał.
Ludzie jak zwykle narzekają. Jak nie miał Oscara narzekali że nie ma Oscara, jak w końcu dostał to narzekają że nie za taką rolę. Prawda jest taka że zawsze trzeba patrzeć na konkurencję.
Podobno obok DiCaprio najlepszą rolę stworzył Cranston w "Trumbo" ale osobiście jeszcze nie oglądałem więc się nie wypowiadam
Też nie widziałam. Spoza nominowanych podobał mi się jeszcze mały Jacob z Room, no ale głupio tak nagradzać czy nominować 9-latków mimo wszystko. W ogóle cienki te rok trochę.
Cranston był lepszy w "Trumbo" od DiCaprio w "The Revenant", no ale taki był klimat w tym roku. Rola Glassa to na pewno nie jest top 5 jego ról. Moje typy:
1. "Co gryzie Gilberta Grape'a",
2. "Krwawy diament",
3. "Wilk z Wall Street",
4. "Django",
5. "The Basketball Diaries".
Oto mój ranking top 10 wcieleń Leonardo^^
1. Calvin Candie- "Django"
2. Jordan Belfort- "Wilk z Wall Street"
3. Edward "Teddy" Daniels- "Wyspa tajemnic"
4. Dom Cobb- "Incepcja"
5. Arnie Grape- "Co gryzie Gilberta Grape'a"
6. Frank Wheeler- "Droga do szczęścia"
7. Jack Dawson- "Titanic"/ Jim Carroll- "Przetrwać w Nowym Jorku"
8. Brandon Darrow- "Celebrity"
9. Hugh Glass- "Zjawa"
10. Jay Gatsby- "Wielki Gatsby"
Nie uwzględniając "Przetrwać w Nowym Jorku" " Celebrity" "Niebiańska plaża" "Złap mnie jeśli potrafisz" Aviator" "W sieci kłamstw" "J.Edgar" "Wielki Gatsby" , bo jeszcz nie oglądałam.
1.Infiltracja
2.Co gryzie Gilberta Grape'a
3.Wilk z Wall Street
4. Django
5. Droga do szczęścia
6. Wyspa Tajemnic
7. Incepcja
8. Zjawa
9. Titanic
10. Romeo i Julia
Mój ranking najlepszych FILMÓW:
1. Wilk z Wall Street
2. Titanic
3. Pewnego razu w... Hollywood
4. Django
5. Infiltracja
6. Co gryzie Gilberta Grape'a
7. Złap mnie, jeśli potrafisz
8. Aviator
9. Droga do szczęścia
10. Zjawa
11. Gangi Nowego Jorku
12. Nie patrz w górę
13. Wyspa tajemnic
14. Krwawy diament
15. Chłopięcy świat
16. Człowiek w żelaznej masce
17. Celebrity
18. Incepcja
19. Przetrwać w Nowym Jorku
20. Całkowite zaćmienie
21. Pokój Marvina
22. J. Edgar
23. Wielki Gatsby
24. Romeo i Julia
25. Don's Plum
26. W sieci kłamstw
27. Szybcy i martwi
28. Trujący bluszcz
29. Niebiańska plaża
30. Critters 3