1.Date Movie - 3/10
2.Meet the Spartans - 2/10
3.Epic Movie - 1/10
4.Disaster Movie - 1/10
5.Vampires Suck - 1/10
Nie rozumiem jakim cudem nawet Boll potrafi stworzyć film który wie że jest beznadziejny, kiczowaty, tandetny, po prostu kiepski ale właśnie dzięki temu jest śmieszny: a panowie Friedberg i Seltzer ni chu chu sztuki tej powtórzyć nie potrafią.
1- Wielkie kino -Nienawidze pieprzonych węży w samolocie ;) [4]
2- Poznaj moich Spartan [3]
3-Totalny kataklizm [ 1 ]
1. Meet the Spartans - 2/10
2. Vampires Suck - 1/10
3. Epic Movie - 1/10
4. Disaster Movie - 1/10
5. Date Movie - 1/10
Daj spokój. Amerykanie stosują dietę półkownika Harlanda Sandersa, uczą się przez całe liceum Zbrodni i Kary i Szekspira. Czego wymagać od ludzi, którzy uważają, że wojna w Wietnamie, Afganistanie i gdzie tam jeszcze, to walka w obronie USA.
1. Meet the Spartans 3/10
2. Disaster Movie 2/10
3. Epic Movie 2/10
4. Vampires Suck 2/10
5. Date Movie 1/10
a oglądałeś kiedyś ,,szklanką po łapkach ,, ? z Nielsenem ? więc niemów , że nie potrafią tworzyć dobrych komedii .
A oglądałem szklanką po łapkach kiedyś... z Nielsenem? i powiem Ci że jest średni co najwyżej? A panowie których temat tu poruszyłem byli tam scenarzystami a nie reżyserami?
Na filmwebie nawet jakby był niewymienionym w czołówce donosicielem kawy w filmie X to i tak ten film będzie wymieniony w kategorii TOP. Bo w temacie nie wspomina się wyłącznie o dorobku reżyserskim. Tzn. tylko ci gorsi tak robią, ty się nie martw ;p
Swoją drogą robienie cudzysłowów przecinkami wymjata.
To powiadasz że przede mną jeszcze wielka kariera filmowa, wystarczy takiemu Nolanowi dobrą kawkę parzyć?
1 - Wampiry i świry - 7
2 - Totalny kataklizm - 6
3 - Komedia romantyczna - 5
---------------------------------------
4 - Poznaj moich Spartan - 2
5 - Wielkie kino - 2
1.Straszny film - 7/10
2. Wampiry i świry - 6/10
3. Wielkie kino - 6/10
4. Szklanką po łapkach - 6/10
5. Totalny kataklizm - 4/10
6. Poznaj moich Spartan - 4/10
Noż k...a:P
1.Wampiry i świry - 6/10
2. Wielkie kino - 6/10
3. Totalny kataklizm - 4/10
4. Poznaj moich Spartan - 4/10
Teraz lepiej
Update
1.Date Movie - 1/10
2.Meet the Spartans - 1/10
3.Epic Movie - 1/10
4.Disaster Movie - 1/10
5.Vampires Suck - 1/10
6.Superfast! - 1/10
7.The Starving Games - 1/10