Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Zabawa w Boga - 10 2 - Carandiru - 8 3 - Pixote - 8 4 - Pocałunek kobiety pająka - 7 5 - Lucio Flavio - 6 6 - Chwasty - 5 7 - El Pasado - 5
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy 1. Pocałunek kobiety pająka (1985) 7,18 39 2. Zabawa w Boga (1991) 7,21 14 3. Chwasty (1987) 6,83 24 4. Carandiru (2003) 6,42 26