Disney+ wchodzi do Polski. Platforma wystartuje 14 czerwca tego roku. Za subskrypcję zapłacimy 28,99 zł miesięcznie lub 288,90 zł w przypadku opłaty rocznej.
Czym jest Disney+?
Disney+ jest domem uwielbianych na całym świecie oryginalnych produkcji oraz tysięcy odcinków seriali i filmów od Disneya, Pixara, Marvela, National Geographic, ze świata Gwiezdnych Wojen, oraz tytułów od 20th Century Studios, FX czy Searchlight, występujących pod marką Star.
Co znajdziemy w katalogu Disney+?
Subskrybenci będą mieli dostęp do takich seriali jak "
Księga Boby Fetta" i "
The Mandalorian", wykreowanych przez producenta i scenarzystę
Jona Favreau. Ponadto zobaczą "
Moon Knight", serial produkcji Marvel Studios z Oscarem Isaakiem w roli Stevena Granta, spokojnego i ułożonego pracownika małego sklepu, nękanego przez wspomnienia z innego życia, a także nominowany do Nagrody Akademii® film "
Shang-Chi i legenda dziecięciu pierścieni" z
Simu Liu i
Awkwafiną.
Zobaczcie zwiastun serialu "
Moon Knight". W tytułowej roli
Oscar Isaac:
Dodatkowo subskrybenci będą mogli spędzić czas przy wielu tytułach ze studia Disneya i Pixara, w tym nominowanej do Nagrody Akademii® animacji "
Luca" (Disney/Pixar) oraz uhonorowanych Nagrodą Akademii® "
Nasze magiczne Encanto" (Walt Disney Animation Studio) i "
Cruelli" z
Emmą Stone w roli kultowej
Cruelli de Mon.
W ramach ogólnorozrywkowych produkcji w Disney+ będzie można zobaczyć takie tytuły jak "
Simpsonowie" czy "
Chirurdzy". Z kolei National Geographic przedstawi między innymi serial dokumentalny "
The World According to Jeff Goldblum".
Szczegóły techniczne
Użytkownicy Disney+ będą mogli korzystać z najwyższej jakości serwisu, nawet na czterech urządzeniach jednocześnie. Przy wybranych tytułach będą mieć dostęp do funkcji IMAX Enhanced. Jednocześnie dostaną możliwość nieograniczonej liczby pobrań nawet na dziesięciu urządzeniach, a także będą mogli ustawić do siedmiu profili, w tym dostosowany specjalnie dla dzieci profil dziecięcy, który pozwala na dostęp do treści ograniczonych ze względu na wiek odbiorców.